לחטב את הגוף ולהיראות נפלא

מי מאיתנו לא חולם לקום מחר בבוקר עם גוף מושלם, מחוטב, ללא שומנים, סימני מתיחה וצלוליטיס. הדרך להגשמת החלום לא רחוקה, גוף מחוטב, שרירי ומוצק הוא פנטזיה שאפשר לממש בעזרת התמדה בתרגילי כושר המיועדים לחיטוב הגוף בשילוב עם תזונה בריאה ומאוזנת.

כיצד מחטבים את הגוף?

לשם חיטוב הגוף, יש צורך להתמיד בפעילות גופנית על מנת להוריד את השומנים שהצטברו לנו במקומות לא רצויים.

עם זאת, הרזיה ללא דיאטה היא קשה: השומן לא ירד רק בעזרת פעילות גופנית יומיומית, יש צורך לשמור על דיאטה ולאכול מסודר. אל הפעילות הגופנית צריך לשלב תפריט תזונה בריא, נטול או מופחת מאכלים אשר להם יש נטייה להצטבר כשומן בגוף.

מאכלים מהם כדאי להמנע: ממתקים, שוקולד, עוגות, עוגיות, פיצות, בורקסים, מאפים, צ'יפס ועוד מאכלים רבים אחרים אותם אנו אוכלים בעיקר כי הם טעימים ושמנונים.

כדי להגשים את החלום, לחטב את הגוף ולהיראות נפלא, יש צורך לאכול יותר ירקות ופחות ממתקים, לשתות מים במקום מיצים מתוקים ומשקאות מוגזים, לאכול גבינות עד 5% במקום גבינות צהובות של 40% וכדומה.

תרגילי כושר לחיטוב הגוף

תרגילים לחיטוב הגוף ניתן לבצע בבית, עם מאמן כושר אישי או במסגרת חדר כושר. על מנת לראות תוצאות מהירות, יש צורך להקפיד לבצע את התרגילים 3-4 פעמיים, לפחות 30 דקות (בתור התחלה, אחרי חודש יש לעלות ל 45 דקות אימון יומי).

אימונים אירוביים (הליכה, ריצה וכדומה), מומלץ לבצע בכל יום במשך 30 דקות מינימום. כל זאת על מנת לשמור על כושר גופני.

הדרך להגשמת החלום תתחיל בראיית החלום מתגשם במו עינייך, דמיינו עצמכם רזים, חטובים, שריריים ומוצקים וכך יהיה (טכניקת דמיון מודרך).

בכדי לחטב את הגוף יש צורך להוריד באחוזי השומן ולהעלאות במסת השריר. ירידה באחוזי שומן תתבצע על ידי אכילה מופחתת של שומנים וביצוע פעילות אירובית באופן יומיומי, כגון: ריצה, הליכה, ריקוד, שחייה, רכיבה על אופניים, ספינגיג וכדומה.

בניית מסת השריר, תתבצע באמצעות תרגילי כוח היוצרים התנגדות, תרגילי כוח ניתן לבצע בחדר כושר עם משקולות, בבית עם גומיות, כדור וכדומה.

על מנת לבצע את התרגילים בצורה נכונה ומבלי לפגוע בגוף, מומלץ תחילה או ללכת לחדר כושר,להתאמן עם מאמן אישי או לצפות בבית בDVD של אימוני אירובי ותרגילי כוח וכיצד הם מתבצעים בצורה נכונה.

לפני כל אימון, באם מתבצע בבית או בחדר כושר, מומלץ לערוך חימום גופני של מספר דקות, הכולל מתיחות של השרירים והעלאת דופק הלב מעט.

כמו כן, אין לבצע בכל יום את אותו האימון, אם ביום ראשון עבדתם על אימון ידיים ביום שני תעבדו על אימון רגליים, על מנת לא לגרום למצב של שרירים כואבים ו"תפוסים" ביום שלמחרת.

אם תקפידו על אימון גופני באופן קבוע ותשלבו תזונה בריאה לפי תפריט דיאטה מאוזן, התוצאות לא יאחרו להגיע. לרוב התוצאות נראות לאחר 3 חודשיים של התמדה.

כל ההתחלות קשות, ובהתחלת אימון גופני, הגוף כואב ואולי תרגישו רצון לוותר ולחזור לשבת על הכורסא, אך הכאב הזה יעבור במהרה והגוף המחוטב והמוצק יגיע במהרה.

אז עם קצת עבודה קשה אפשר לחטב את הגוך ולהיראות נפלא.

אנא השאר את תגובתך

הינך חייב להיות מחובר על מנת שתוכל להגיב.