שומרים על דיאטה גם במשרד

קל להשמין בעבודה. הנשנושים הזמינים, השעמום והשעות הארוכות מזמנים פיתויים שקשה לסרב להם. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם עצות והנחיות לשמירה על המשקל!

דיאטה היא תמיד אתגר שדורש הסתגלות ושינוי הרגלים.

צריך להפסיק לקנות מאכלים מסוימים, להתחיל לבשל אוכל בריא בבית, להימנע ככל האפשר מאכילה בחוץ.

אבל מה קורה כשמגיעים לעבודה? הלא אי אפשר להפסיק לעבוד עד שמתרחשת ירידה במשקל, וגם אי אפשר להימנע מאכילה במשך שעות העבודה הארוכות.

מה עושים? איך שומרים על מסגרת הדיאטה גם במקום העבודה?

הביאו אוכל מהבית

כלל הזהב הראשון בהתמודדות עם דיאטה בשעות העבודה הוא להביא ארוחת צהריים מהבית.

אם במקום העבודה שלכם מגישים ארוחת צהרים מסובסדת או ללא תשלום, זה מאוד מפתה ללכת עם כולם לחדר האוכל.

אבל זו עלולה להיות טעות. מזון של חדרי אוכל גדולים הוא בדרך כלל עתיר שומן ופחמימות ריקות ודל חלבונים וסיבים תזונתיים.

התוצאה - ארוחה משמינה ולא משביעה שתגרום לכם לחוש שוב רעב כעבור זמן קצר ולהתחיל לנשנש.

הפתרון הטוב ביותר הוא הצטיידות בארוחה מזינה ומשביעה שהכנתם בבית, ואשר אתם יודעים בדיוק מה היא מכילה (אם אתם סופרים קלוריות, יש לכך יתרון נוסף).

כמובן שתמיד אפשר לקפוץ למקום סמוך ולקנות סלט או כריך, אבל היכולת שלכם לפקח על מה שנכנס לפיכם קטנה בדרך זו וקיים זיכוי גבוה שתצרכו בסופו של דבר יותר קלוריות מכפי שהתכוונתם.

הצטיידו בנשנושים

מי שמבלה שעות ארוכות בעבודה מכיר את הזמנים הקבועים בהם כולם מתחילים לחפש משהו לכרסם.

שילוב של עייפות, שעמום, רעב וסתם הרגל. בדרך כלל זה נגמר בחבילת וופלים או עוגיות שמישהו פותח וכולם עטים עליה.

לפעמים זוהי צלחת בורקסים, עוגה שמישהי אפתה, או סופגניות ואוזני המן בחגים. כך או כך – טוב זה לא יכול להיות.

כדי להימנע מהמלכודת הזו, הביאו מהבית נשנושים בריאים שאינם משמינים – פירות, ירקות, פירות יבשים, פריכיות אורז, קרקרים דלי קלוריות, יוגורט דל שומן.

פירות וירקות אפשר לחתוך לרצועות דקות, כך נוח ונעים יותר ונשנש אותם תוך כדי עבודה.

בדרך זו לא תחושו רעב, הדחף ללעוס משהו יבוא על סיפוקו, והבורקסים השמנוניים יהיו הרבה פחות מפתים.

שתו הרבה

תמיד חשוב לשתות הרבה, אבל בדיאטה זה חשוב כפליים. שתייה מרובה של מים עוזרת לאזן את התיאבון, מפעילה את חילוף החומרים ומווסתת את הרעב.

הקפידו להצטייד בבקבוק מים או בכוס גדולה ודאגו למלא אותם מחדש כל הזמן. לעתים, תחושה כוזבת של רעב, הנובעת מעייפות או שעמום, יכולה לעבור בזכות לגימת שתי כוסות מים.

קומו מהכיסא לעתים קרובות

אחת הסיבות לאכילה מרובה במשרד היא הישיבה הממושכת בכיסא, ללא תנועה. חשוב להפעיל שרירים מדי פעם, על מנת להזרים אנרגיה לגוף.

גם אם עבודתכם דורשת מכם לשבת במקומכם שעות ארוכות, הקפידו לחלץ עצמות מדי פעם, ועשו זאת לעתים קרובות ככל הניתן.

תנועה קלה בחלל – אפילו סיבוב קצר בקומה או עלייה וירידה במדרגות - יכולה לחולל פלאים ולהעלים לגמרי את הדחף לנשנש בין הארוחות.

השתדלו לשנות מצבים, להיעמד מדי פעם, לגשת למשרד אחר כדי לשוחח עם עמית לעבודה במקום להשתמש בטלפון.

היציאה מהכיסא תשפר את מצב רוחכם, תפיח בכם אנרגיה מחודשת ותפחית את הצורך לאכול.

אנא השאר את תגובתך

הינך חייב להיות מחובר על מנת שתוכל להגיב.