הכינו את עצמכם לקיץ - הרזיה לקראת עונת הרחצה!

בלוג דיאטה נותן לכם את כל הטיפים שיעזרו לכם להתחטב לקראת עונת בגדי הים הבאה עלינו לטובה. קראו עצות פשוטות ומבריקות לירידה בריאה במשקל.

עוד מעט מגיע הקיץ וכמה מאיתנו יהיו מעוניינים להראות את גופנו החסון, אשר שפיתחנו במהלך החורף. איננו מתכוונים למאגר השומנים שצברנו. הפעם אנחנו נכנסים למשטר האמיתי - הקיץ הזה נראה מעולה.

אך אין באמת צורך להכנס למשטר. עבור רבים מאיתנו דיאטה היא אורח חיים, דבר שאמור להיכנס למודעות של כל אחד ואחת מאיתנו. אלו הם החיים שלנו ובריאותנו תלויה בכך.

לחיות על דיאטת כרוב או חסה במשך שבועיים אומנם תוריד כמה קלוריות אבל הגוף שלנו ירגיש בחוסר ובסופו של דבר אחרי שבועיים ימאס לנו מהחסה והכרוב, נחזור למאפים הטעמים שכל כך התגעגענו אליהם והגוף יעלה עוד משקל בשנית.

לפיכך ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו להוריד את הקילוגרמים המיותרים ולהגיע לשגרת חיים בריאה במשך כל השנה ולא רק לקראת הקיץ:

אכלו 3 ארוחות מלאות ביום ו-3 ארוחות קטנות בכל יום -

פתחו את הבוקר עם ארוחה המכילה פחמימות וחלבונים לטעמכם (קערת דגנים מלאים עם חלב אחוז 1, דייסת שיבלת שועל), המשיכו עם פרי או מעדן אחרי כשעתיים.

לארוחת צהריים אכלו מנת פחמימות (קינואה, פתיתים, אורז מלא, כוסמת) מנת בשר (עוף, דגים, הודו) ומנת ירק (סלט ירקות, ירקות בגריל או מאודים).

בין ארוחת הצהריים לערב אכלו מעדן, פרי או כריך קטן. לארוחת ערב אכלו ארוחה קלה של חלבונים עם פחמימות ומנת ירק (ביצה, סלט ושתי פרוסות לחם) וכשעה לפני השנה אכלו פרי קטן אם תרגישו רעב.

אל תחושו רעב -

תחושת הרעב כולנו יודעים היא לא נעימה, לכן יש לאכול שש ארחות ביום על מנת להרגיע את הבטן. מצב של רעב אינו מומלץ ולכן יש לעקוב באופן מסודר אחר הארוחות אותם אנו אוכלים ולהקפיד על תזונה בריאה ונכונה.

עברו למוצרים דלי קלוריות ודגנים מלאים -

טעמם של הדגנים המלאים הוא משובח ויתרון נוסף שהם מקנים הוא תרומה מתמשכת לתחושת השובע שלנו.

דגנים משאירים אותנו שבעים לאורך זמן זאת משום שתהליך העיכול והפירוק שלהם בקיבה הוא ארוך יותר מדגנים פשוטים.

כמו כן, מוצרים דלי קלוריות מכילים פחות שומן, אמנם טעמם אינו כמו מוצרים שהם רווים בשומן, אך עם הזמן מתרגלים לטעמם וכך חוסכים בשומנים מיותרים.

שתו שמונה כוסות מים ביום -

הקפידו למלא אחר הוראה זו בכל יום, מכיוון ששתיית מים עוזרים בעיכול ומרווים את גופנו.

מרגישים קצת רעב? מלאו אותו בשתיה -

לפעמים ישנו רעב שיכולה לספק אותו כוס מים אחת.

עשו פעילות גופנית שלוש עד ארבע פעמים בשבוע -

בחרו בפעילות שמתאימה לכם שתוכלו להתמיד עימה (ריצה, הליכה, שחייה, פילאטיס, יוגה, אימון אירובי).אל תוותרו על ספורט - אף אורח חיים בריא אינו שווה ללא פעילות גופנית.

פנקו את עצמכם במאכל שנחשב לא בריא בין פעם לפעמיים בשבוע -

חיים רק פעם אחת, לכן חשוב שתלמדו שגם במסגרת שינויי תזונה ניתן ליהנות מאוכל טעים, במידה נכונה.

הרזייה נעימה ובהצלחה!

אנא השאר את תגובתך

  1. אבי כותב:

    אני תמיד מרגיס שמן ואני שמן באמת

אנא השאר את תגובתך

הינך חייב להיות מחובר על מנת שתוכל להגיב.